Jak kupować?

Zakupy w kilku krokach

Wystarczy wejść w interesujący Państwa produkt, dodać do koszyka odpowiednią ilość sztuk. Następnie nastąpi przejście na kartę podsumowującą zamówienie. W tym etapie wybieramy również sposób dostawy i rodzaj preferowanej płatności. Znajduje się tutaj także pole na kod rabatowy. Jeśli taki Państwu przysługuje proszę wpisać w puste okienko. 

Po kliknięciu "Zamawiam" dostaniemy przypomnienie o braku konta na naszej stronie. Mamy tutaj 3 opcje do wyboru: możemy konto założyć w tej chwili, złożyć zamówienie bez logowania lub zalogować się bezpośrednio z tej podstrony. W kolejnym kroku należy uzupełnić dane osobowe oraz adresowe. Jeśli zakupiony produkt posiada wzory lub  warianty kolorystyczne prosimy o adnotację w polu Uwagi.

By móc przejść do kolejnego etapu należy zapoznać się z regulaminem i zaakceptować jego treść.

 

PODSUMOWANIE W tym etapie widoczne są szczegóły zamówienia, dane do wysyłki. Jest to ostatni krok, w którym można je zmienić. Prosimy o sprawdzenie poprawności danych. 

 

ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE.

O dalszych czynnościach będziemy informować drogą e-mailową. 

 

Stany dostępności


Stan dostępności pokazuje przybliżoną ilość produktu, który znajduje się na magazynie. W przypadku braku produktu prosimy o kontakt telefoniczny lum e-mail w celu sprawdzenia czasu dostawy. 

Jeśli produkt jest niedostępny czas dostawy to około 7 dni, w zależności od modelu.

 

Sposoby płatności

Do wyboru są 3 opcję sposobu płatności. Można zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera, zapłacić przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym oraz opłacić zamówienie z góry przelewem internetowym lub za pomocą płatności kartą płatniczą.

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

Obsługujemy również płatności kartą płatniczą. Wykaz banków oraz operatorów kart płatniczych przedstawia poniższy baner. 



W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

 

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Jeśli zakup nastąpił z zalogowanego konta, status zamówienia można śledzić po zalogowaniu się konto. Wystarczy wejść w zakładkę Moje konto gdzie widnieje lista zakupionych produktów, wartość zamówienia, aktualny status realizacji oraz wybrany sposób dostawy. Można tutaj również zmienić swoje dane osobowe oraz adresowe.

 


Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:f7ecedab08d39967e1f30ddfc10cdbc7#0}
Sklep internetowy Shoper.pl